Helt slut i kroppen och knoppen..

Igår kväll hände ju inte så mycket, hela familjen var samlad + Cassie (Stackars Toni ligger hemma själv i magsjuka). Så d blev ju lite bus med Cassie och sen tv:n.
Gick o lade mig i sängen vid 2-tiden, försökte läsa en bok men den var alldeles för tråkig så jag försökte sova, men det gick ju inge vidare. Var alltså vaken till 5-6-tiden imorse. Sen så går alla upp vid 7-tiden här hemma så, det blev ju inte mycket till sömn. Så kom morbror Mikko med familj imorse också. Har ju inte sett dom på år o dar så det är kul att dom kommit o hälsat på. Vid halv 10 åkte jag o syrran till stan. Var hos en fotograf med Cassie. Stackarn var ju rädd för fotograf-killen. Fick ju massa kort på henne men inga med skratt så dom får ta om det en annan gång.

så.. så... så.. blir det en hel del av.. men men..

Nu ska vi gå o fläska i oss McDonalds mat. Guuuud.. vad jag saknar pasta-salladen dom hade när jag gick på gymnasiet. Känner fortfarande smaken av den i munnen.. hihi.. Men det får bli en McFeast istället (utan ost). Fy, för osten på hamburgarna.. yäk!!

Gick inte att ta fram videon här så jag länkar den ist.. jag gillar inte den alls men syrran diggar till den just nu.. hehe..

http://www.youtube.com/watch?v=9PXrk54jyX4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0