Haft en riktigt skoj helg..

Ja, i fredags blev det ju familje-middag. Länge sen sist o lika kul som vanligt. Så åkte jag, syrran, Toni o Kimmo o bowlade. Tonis kompis P kom också. Fick iofs vänta en stund innan vi fick spela, under tiden hann vi ju smaka på en del groggar så bowlandet gick ju inge vidare. Fick en strike iaf :) Sen splittrades vi o jag åkte till Storås, Karaoke-baren där Sanna o Timo var i full gång. Hade skit kul. Sov hos dom, fast innan jag somnade gjorde jag bort mig ganska lagom vilket jag vill be jätte mycket om ursäkt för. :(
Så på lördagen när jag kom hem, lade jag mig på soffan tills jag, mor o far åt middag o smakade på vin. Klart fick jag med dom också till Johans Krog där verkligen alla var! Var länge sen alla vi som var där träffades på samma gång o festade. Det var en riktigt lyckad kväll.. men H, varför åkte du utan att säga hejdå? Saknade dig sen resten av kvällen. 
Igår åkte jag hem till Jo på kvällen. Satt där på soffan o gäspade o kollade på tv. Var ett tag sen jag var hos henne o d var lika mysigt som vanligt. Idag åkte hon till jobbet o när jag vaknade, städade jag! Hon har inte kommit hem än men hoppas hon blir glad, en liten födelsedags present blev det för henne. Grattis gumman på 25-årsdagen. 
Var i stan med syrran nyss o hämtade upp mina presenter jag beställt, jätte fina! Ett pyssel med bild på mig o Cassie :) Hon fyller ju ett år på onsdag. Hon är så söt för nu hälsar hon, säger äiti (mamma på finska) och leker "tittut" m.m. 
Undrar vad jag ska orka göra idag?! Kanske hälsa på en kompis.. eller bara vara hemma..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0