glömt att skriva på ett tag..

Jaha.. vad har jag gjort?!
I tisdags var jag hos Sanna o Timo. Smakade lite på cider o kollade på Desperate Housewives. Sov över.
I onsdags var jag, mor, far, syrran, Cassie, morbror Mikko, Anne o barnen på Universeum. Efter det åt vi på en Italiensk restaurang. När vi kom hem smakade vi lite på vin o sjöng karaoke. :)
Idag var jag, mor, Anne o Noora på stan. Shoppade loss igen. Köpte två fina klänningar (har så många klänningar nu o när ska jag hinna använda dom? hihi) och en fin Peak tröja.
Imorn åker dom tillbaka hem och jag gissar på att jag åker till Sanna o Timo på kvällen. Och på söndag åker vi redan upp mot Sthlm. Ska till Ludvika o övernatta hos Sannas mor. Och på måndag är det kryssning.. weeehh!!

Dags att sova, upp tidigt imorn o visa släktingarna resten av Gbg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0