En seg dag...

Okej, Jo väcker mig kl.10 när jag just har den jobbigaste mardrömmen. Gick upp o rökte o kände mig riktigt dålig. Lade mig i sängen igen, men så kom hon ju hit. Kunde ju inte lägga mig igen för sen skulle jag till Ida. Så upp o hoppa, ta en liten promenad med syrran o så till Ida. Där var redan Mia med sina två barn, Bulle med sin son, Geka med sin son och Ida o Jo såklart. Satt där i några timmar och lekte med barnen och skvallrade. Sen kl.14 har jag varit hemma o suttit framför datorn den mesta tiden. Pratat med en viss person på msn hela dagen. Och dte har ju varit skoj förutom att tiden gått så otroligt sakta. Nu väntar jag på att Desperata hemmafruar ska börja. Sen ska rummet städas och sen sova.

Imorn fyller mosters lilla ängel 1 år. Så det blir först baby-sim (sista ggn) och sen barn-kalas. Blir en hektisk dag men så ska Toni göra smörgåstårta så det ska bli gott..

Dags att sätta sig ner i soffan..


-it hurts to know that, but I will survive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0