En lagom bra dag..

Vaknade av att min kära mor satte på barn-låtar och sjöng med. Hon var barnvakt för lilla Cassie och det gick ju inte att somna om till det så jag gick upp lite innan 11. Kollade på 50 first dates med syrran. Sen gick vi ut på en promenad. Tog en sväng till fars företag o skojade med dom anställda. :) På väg hem tog vi en sväng förbi pizzerian.. uscha oss! hihi.. Sen satt jag här vid datorn o lillan ville sitta i mitt knä. Visade henne massa bilder på henne o hon skrattade så gott för att hon kände igen sig. Lekte o stojade med henne o så fort jag försvann ur sikte blev hon ledsen o kröp efter. Var helt slut efter allt lekande efter ett tag, både hon o jag så syrran bestämde sig för att åka hem. Cassie är ju bara för underbar! Sen har jag bara kollat på tv och en film. Nä, nu börjar Jay Leno o sen är det lägg-dags.



Dagens höjdpunkt: När mosters lilla älskling ville leka med mig och inte släppa mig ur sikte :)
Dagens låt: En barn-visa "Rock´n´roll" som Cassie dansade till.

Kommentarer
Postat av: Angeleyes

Va har din far för företag??? =)

2007-10-18 @ 10:07:09
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0