Såklart..

Blev det en del party i helgen.
Fredagen satt jag, A o mor i köket o tjattrade, mor öppnade en cider o såklart blev jag också sugen, inte minst A. Så jag cyklade fort som satan ner till torget o köpte lite gott. När jag kom hem, kom far också hem lagom till maten. Så kom syrran, Toni, Cassie och en av fars vänner hit också. Kollade lite resor (tyvärr inte till mig), smakade på all möjlig alkohol vi kunde hitta och roade oss med armbrytning o onödigt prat.
På lördagen ringer A till Timo.. Han vill festa så vi bestämmer oss för Karaoke-baren. Timo hämtade oss o vi åkte till V som var ordentligt berusad. Satt o skrattade åt honom hela tiden tills han deckade o vi åkte till Karaoke-baren. Var ju först där o så hade dom inge cider så det fick bli vin.. (yäk). Sen kom söta Sanna också o lite till folk. Vad mer finns det att säga än att det blev tre vinare (delade med mig) o lite "karate". Jag o A åkte hem till mig o på söndagen var jag ju inte den piggaste. Mådde riktigt dåligt o låg i sängen till 17-tiden. Men så hämtade far o A mat från Kinan o direkt kändes det bättre. Tog en sväng till affären, hyrde två filmer o köpte bak-potatis och skagen röra. :) Resten av kvällen/natten höll vi oss till i soffan med flera (små) godis-påsar o två ganska sega filmer.
Idag har jag varit hos tandläkaren.. ggrr.. *ryser bara av tanken*. Detta var såpass tidigt att jag gick o lade mig igen efter det otäcka besöket o vaknade inte förrän 13. :( Jag o A spelade spel.. *såklart jag förlorade*, lekte lite med Cassie o bara var. :) Så åkte vi hem till syrran o Toni. Kollade på en och en halv film (hann inte se klart den andra för jag var ju såklart tvungen att komma hem för att göra mina "läxor" för morgondagens möte på arb.förm.)
Det har varit en bra helg, men det kunde varit bättre. :)

A - olet niin ihana, mitä tekisin ilman sua? olisit nyt täällä, en halua nukkua yksin. tykkään susta! pusuja.


Filmerna:
Saw III - helt okej, hoppas 4:an är bättre.
Apocalypto - hmm.. såg ju inte hela iofs. var inte som jag förväntat mig, men visst var den bra.
Mr. Cleaner - Skit kul film.. var ett tag sen jag kollade på en komedi, värd att se.
Perfect Stranger - Såg inte hela men den verkar skit bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0