Jaha.. vad har jag haft för mig då?!

Okej, senast jag skrev var i fredags. Så får se nu.. Jo.
I fredags åkte jag o A till Sanna o Timo. Jag tog med mig lax o potatis som Sanna sen gjorde iordning. Under tiden smakade vi på cidern. När vi ätit oss riktigt mätta fortsatte klunkandet :) Det kom två killar till så det blev lite fart i lyan. När klockan slog 22, ja då var det dags att åka till Karaoke-baren.. eller Karate-baren som det nu också kan kallas. :) Där blev det som vanligt en hel del cider så jag var ju rund under fötterna när jag o A åkte hem till mig. Men åh nej.. resten av kvällen gick ju inge vidare. :(
Så på lördagen hade jag världens ångest och bestämde mig att inte dricka mer. (tro det eller ej, är inte ens sugen). Så lördagen spenderade vi i soffan, kollade på tv, sov, kollade på tv, sov :) På söndagen hyrde vi två filmer o så kom mina föräldrar hem. No more privacy!! Well, när det blev måndag, var det dags för A att åka hem. Jag satt framför datorn resten av den kvällen.

(fortsätter senare, ska till stan o fika med söta Collin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0