Igår då..

Var jag hos en vän som lagade mat till oss. Lite för mycket grillkrydda men annars var det gott. Och så mumsade jag i mig två skålar med glass. :) Kollade på en skräckis.. var ett tag sen jag såg en skräckis som jag verkligen blev rädd för. Sen så fick man ju inge sömn på hela natten. Somnade kanske vid 4-tiden och skulle gå upp kl.6. Ja eller hur. Sov till 9 iaf. Gjorde iordning mig o åkte mot stan och så ringer syrran o säger att jag inte behöver följa med på baby-sim. :( Kom hem och har suttit här en stund nu. Om en timme ska jag iväg till stan igen på Ansiktsbehandling. Det ska bli såå skönt. Var ju ett tag sen och det märks också. Sen ikväll kommer A hit o vi ska ha middag med mina föräldrar. Syrran o Toni dumpar oss för sina vänner. Men kommer hit senare för imorn ska vi åka till Ullared! jihuu.. Får väl se om jag köper nått. Inget där som egentligen intresserar mig men men..

Nu ska jag vila en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0