Fire!!

Igår kväll 21.39 kom larmet till SOS. Fars nya byggnad står i lågor! Allt är borta. Husbilen, husvagnen m.m. Halva hans och mammas liv försvann där. :( *gråter* Hoppas bara att det inte är anlagt för då jävlar!

Nog om det.. fortsätter där jag avslutade igår.

Så i tisdags kom Sanna hit med Daisy (the dog). Vi tog en lång promenad. Så åkte vi hem till henne sen, hon lagade jätte god mat till oss. :) Tack än en gång. Satt hos henne hela dagen, somnade t.o.m en stund. Sen var vi en snabbis på Bingo o efter det åkte jag till A. Fick ju inge sömn på hela natten. Men upp o hoppa på onsdag morgon o iväg till arb.förm.  Senare på onsdag kväll åkte jag till stan o träffa Collin o Sara, tog en liten fika o sen hem igen.. och det är då jag får ett sms från B-Boy -Brinner det på Kama? Hoppas familjen är okej! -VA!!! Ringde till min far o jag fick veta att det var den andra byggnaden som brann. Ringde syrran direkt o så var vi oroliga båda två. Jag cyklade bort dit men man fick ju inte ens komma i närheten o så var mor o far redan på väg hem. Så inatt blev det inte mycket sömn. Försov mig till mötet på arb.förm, men dom visste ju redan vad som hade hänt så det var inge fara. Så började sms:en rulla på.. en efter en.. Tack till er alla som bryr er!


image169

Kommentarer
Postat av: Mariiiiie

Ledsen gumman... hoppas ni och speciellt dina föräldrar hittar nåt sätt att gå vidare efter d hemska som hände.. =S

2007-11-30 @ 15:59:54
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0