Den här veckan..

Åkte mot Ludvika i söndags. Stannade över hos Sannas mor över natten.
På måndag var det dags för kryssningen. Gick till rummet direkt. Snabbt till Tax-freen för att köpa lite cider. Duschade, gjorde iordning oss. Gick till karaoke-tävlingen. Såklart Sanna gick vidare till final. Tog en sväng till hytten. Sen till finalen, Sanna vann! :) Hon fick en Oscar och ett presentkort. Var lagom fulla efter det. Men jag o Sanna dansade lite på discot. 
På tisdag morgon vaknar man o märker att mobilen är spårlöst försvunnen. :( Tar en dusch. Åker till Helsinki city. Var på Kapas jobb men han skulle inte jobba förrän efter 3 timmar så jag gick tillbaka till båten, somnade och missade en hel dag på land. Tack vare att min mobil försvann. Skulle ju träffa min kusin. Så mötte vi två av Sannas vänner på båten. Gick o käkade på en restaurang. Mmm.. så gott. Sen var vi på.. hmm.. minns inte vad d heter. Men jag o Sanna dansade lite humppa o fick beröm av ett äldre par som var ovana vid att se unga tjejer dansa så bra *skryter*. Var ganska trött så jag gick o lade mig efter ett tag. Väl framme i Sthlm börjar vi åka hemåt. Resan kändes som en evighet.

image167


Väl hemma pratar jag med Jo, o hon kom över. Kollade lite på tv. Deckade på soffan.
I torsdags satt jag ensam hemma heeela dagen, tills 3 på natten då A kom hit. Satt uppe till 8 på morgonen o tjöta. 
Fredag.. Åker till stan, jag o Jo spelade biljard. Jag förlorade :( Men det var riktigt kul. Var hemma redan halv 12. Men så kom A igen o vi satt uppe till 6 på morgonen.
Idag var man lagom trött efter veckan utan sömn :) Jo kom över (syrran, Toni o Cassie var också här). Hyrde två filmer o köpte lite godis. Hade en lagom lugn kväll. Och här sitter jag nu när alla andra sover bara för att man saknar en viss person. 
Imorn kommer A igen.. *super glad*

En sak missade jag.. Gissa vem som var på båten?! Ja, såklart, idiot Kim. Såg han snabbt.. Timo o han tjafsade lite. Men gud vad han ser ut att må dåligt. Men jag skiter i honom. Glad att jag tappade min mobil för annars hade det kunnat sluta illa. :(

Dags att sova nu, bilder från kryssningen kommer imorn.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0