och här sitter man...

... och inte gör någonting. Ringde Babe förut o undrade om vi kunde ta en fika, men nej, det hade hon inte tid med. Nu frågade jag Sanna om hon vill ta en fika, men nej där också. Vad tråkiga alla är.. he he.. eller är jag den enda som inte har nått liv kanske?! Allt känns så deprimerande nu efter resan. Är så otroligt rastlös och magsjuk också. Skulle gått till Vårdcentralen idag egentligen men orkade inte gå upp imorse så jag får ta det imorn istället. Kim är och jobbar eller vad han nu gör. Jag vill ut på stan o ta en fika!!! Men ingen kan. Och så är min kusin här nu också så jag o Kim kan ju knappast åka till stan heller för att göra nått mysigt. Men på lördag ska vi förhoppningsvis till Liseberg, köpa åkpass och testa alla karuseller. :)

Honey, jag vill verkligen detta. Tro mig. Jag vill vara med dig över allt annat. Jag vill flytta till Helsingfors också. Det här är nog första gången i mitt liv jag känner att jag är beredd på att flytta härifrån. Tack vare ditt stöd. Jag hoppas verkligen att det kommer hålla mellan oss nu. Jag älskar dig. Det gör jg verkligen. Jag vill bara stryka ett streck över allt tråkigt som hänt och gå vidare. Älskling, du är så fin, låt oss vara lyckliga nu framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0