Mors dag..

Grattis till alla mödrar idag!!

Gick upp vid 10-tiden imorse och uscha.. vad trött jag är. Jag sov ingenting inatt för att vi sov så mycket igår eftermiddag. Och så hade jag så mycket mardrömmar också när jag väl hade somnat imorse. Typiskt att man ska drömma om att Kim är otrogen och skit. Hela morgonen har jag varit på dåligt humör. Förhoppningsvis går det över. Stackars Kim som får höra lite pikar om hur illa han bete sig i mina drömmar. ha haa..
Idag ska vi ut o äta med familjen, vart vet jag inte än men äntligen kommer jag ut på en restaurang! har varit så sugen på riktig restaurang mat nu i flera veckor. :)
Nä, nu ska jag ner till hamnen för far o Kim är där för att sjösätta en båt.

image39
Grattis på morsdag mamma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0