igår...

... var det ingen bra dag för mig o Kim. Hans kompis gör ju allt för att försöka sära på oss men nu kommer det inte att funka längre. Både jag o Kim har gjort dumma saker som sårat oss men nu har vi börjat på en ny kula och vill verkligen slippa all den här skit här hemma och bara fortsätta ihop i Helsingfors. Ikväll ska vi släppa bomben för mor o far, vilket vi fortfarande inte vågat. hi hii.. Men nu vet vi till 100% vad vi vill. Men vi behöver en bil. Och på Blocket.se finns det ju bara en massa skojare vilket gör det nästan omöjligt för oss att hitta en bra bil för ett bra pris. Och en bil måste vi ju ha för att kunna komma iväg till Finland.
På fredag ska jag på nått studiebesök på någon arbetsplats, jag vet inte vart och det stör mig att jag inte får tag på min handläggare på arbetsförmedlingen. Vill ju vara mer beredd på vad det är som väntar mig, istället för att komma till något ställe som ett fån och inte veta vad jag ska säga eller överhuvudtaget prata om.
Tänkte lägga in lite bilder nu som vi tagit i helgen. Enjoy! :)

mosters lilla busunge!



  
Jag och min älskade Kimpula! :)

min snygging
Hittade en gammal bild på Kim där han bara är för fin (utan håret)

Kommentarer
Postat av: Mariiiiiiiiie

Va fint d var på dig me mörkt hår så som på bilden! =)

2007-05-23 @ 22:50:22
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0