Fredag...

.. och har redan öppnat en Xider :) men det är bara för smakens skull. Ska ju inte supa mig full redan heller. Senare kanske?! he he..
Så var vi och hämtade en bil i onsdags. Äntligen! Det blev en gammal Saab 9000 men så länge vi kommer till Helsingfors med den så gör det ju inget hur den ser ut. Har fortfarande inte berättat för mor o far men ikväll blir d av. Kan helt enkelt inte vänta med det till senare. Jag har mest varit rädd för deras reaktion. Dom kan vara så otrevliga mot mig när jag bestämmer för något annat än det dom vill. Men dom får tycka vad dom vill, för vi åker!! Slapp åka på d där studiebesöket idag som skulle varit på en däckfirma ute i buschen. Sa att jag drar till Finland nästa vecka så d var ju ingen idé att hänga med dit. Måste bara ordna med A.kassan så jag får pengar när jag är i Finland också. Skulle anmält en månad innan för att få den rätta inkomsten men förhoppningsvis funkar det med Alfa-kassan som vanligt. På måndag blir d att jag måste ringa dit. Hoppas verkligen att det kommer funka. Kan ju inte leva utan pengar hur länge som helst om jag inte hittar jobb direkt.
Vad mer?! hmm.. har mest bara varit hemma o slappat o väntat på att dagarna ska gå fortare så vi kan flytta. Han har lovat att jag får inreda hela lägenheten också.. gissa om jag är överlycklig! älskar att inreda och nu när jag har en hel lägenhet att inreda, allt från möbler till tapeter... så oj oj!! hi hi..
Nä, nu ska jag ut o hålla Kimpula lite sällskap.. han målar huset o garaget. Stackarn får jobba medans jag sitter här o smakar på min cider.. he he

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0