Äntligen...

... har jag fått tillbaka min dator. Men nu är den nästan för "ren" o snabb för mig :) Är överlycklig.. speciellt för att dom sparat all musik o d viktigaste.. mina foton! Nu kan jag leva mitt liv normalt igen.. he he..


Så vad har hänt det senaste?! Well, har mest varit hemma. I lördags var vi ju på Liseberg. Åkte Balder, Kanonen och lite annat.. och skulle åka Uppswinget. Toni tvingade med mig och när jag sen satte mig där på bänken, kom tårarna. -Jag vill av!!! Skrek jag och tjejen som släppte av mig såg riktigt förvånad ut. En vuxen tjej som börjar lipa för att hon skrämmer sig själv med höjderna. he he.. men kul hade vi åt det sen iaf.
 Mikko har kul på Kållerado    Mikko och Kim skojar innan Krogen

Sen när vi kom hem kollade vi på Eurovision. Men seriöst!! Vad var det för låt då? Och shit vad patetiska svenskar är.. Vadå dåliga förlorare? Ha ha.. skärp er nu! The Ark var ju för faen lika dåliga som den där plast gubben med stjärnan på huvudet. Fastän jag håller med om att låten som vann var kass och att rösterna blev lite "orättvisa" men så är spelets regler och mer än så kan man ju inte göra. Aja.. jag bryr mig inte så mycket. Och efter Eurovision gick jag ner till Krogen här hemma.
Igår var jag o Kim på bio och såg Blood Diamond. Den var bra och första ggn Kim var nöjd med en film som vi ser på bio. :)

Jahapp.. och idag ska man våga ta steget ut och ta ett snack med mor och far om Helsingfors. Har fått lite kalla fötter (tihii) men ska det bli något av mig så är det väl lika bra att köra på hårt med en gång. Jag och Kim har det bra fortfarande och planerar för fullt. Tur är ju att han har lätt att få jobb så det ordnar ju sig direkt när vi kommer dit. Men lilla jag är så rädd fortfarande men Kim har lovat att ställa upp. Annars får jag helt enkelt leva på hans pengar, värre än så är det ju inte.. haha..

Nä, nu är det dags att göra en tavla av fotona från Turkiet. Den ska sitta brevid tavlan med Bulgarien bilderna. :)

I´m finally feeling happy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0