Barnvakt ikväll..

.. trots att det är fredag :) Men imorn ska jag upp tidigt för att jag ska på Brasilien-Chile fotbollsmatchen! Som tur var är att Jo ska med mig. Ska bli riktigt kul, förutom att Jo är lite trög när hon säger - "men vi är ju inte ens intresserade av fotboll!" Hallåå.. fattar du inte lilla gumman, det kommer ju finnas massa fina pojkar där. :) he he.. Varför annars ska vi dit? he he..
 Sen jag har kommit hem från Finland har jag mest shoppat och varit med Jo m.m. Har köpt en fin vår jacka från Peak, massa mysiga färgglada linnen, två klänningar och ett par jeans. Men har fortfarande inte lyckats hitta skor. Jag kan inte förstå dagens mode med alla ballerina skor. :( Hittade ett par fina Lacoste skor men vill ha några skor som jag kan ha både till vardags och helger. But I´m still searching, won´t give up! :)
I tisdags var jag med Jo o hennes kille, kollade på R´s lägenhet men tyvärr kan jag inte ta det, är för kräsen när det gäller golvet. Annars var det en jätte fin lägenhet. Hade kunnat flytta redan nu till helgen men hyran var ganska hög också. Sen vid 12-tiden (på dagen) bestämde vi oss för att ta en sväng till Systemet o resten av dagen gick ut på att smaka på cider hos Jo o sen på kvällen blev det kina mat. Hade riktigt kul..
Har bestämt mig för att äta lite "smal-mat" för att jag fick en chock för två veckor sen att jag hade gått ner 4 kilo. Har inte tränat eller något bra men tydligen har min Finlands-resa gjort att jag gått ner o nu fram över ska jag försöka vara duktig o kanske få en "Miss Beach 2007" kropp trots allt. :) he he..
Med han den dära har jag fortfarande kontakt med, men känslorna börjar svalna. Har bara hans "misstag" i tankarna och när jag väl pratar med honom kan han inte ens ställa en enkel fråga som "-hur har din dag varit då?" utan bara babblar på om sitt jobb. Förhoppningsvis har jag lite tur imorn, en chilenare hade inte suttit fel. Det är bara dom som jag haft det bra med (trots vissa incidenter). En chilenare inte bara tar utan GER också. En finsk eller svensk kille är fööör tröga och känslokalla. ha ha.. nädå.. nu leker livet och så ska det förbli!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mariiiiiiiiie

Och en chilenare bara playar... vilket både du och jag har erfarenhet av.. =)

2007-03-24 @ 16:50:35
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0