Back to the reality..

När jag åkte till Finland stannade jag där i en vecka. Hade hur kul som helst. Åt massa god mat, mest lax o renkött. :) Så festade jag varje kväll med min kusin o hennes vänner. Det blev inge skidåkning men snöscootern tog jag en sväng med. Så åkte jag hem för att vi skulle "ge oss en andra chans". Hade det jätte mysigt i fyra dagar men sen började allt tjafs igen. Så jag åkte till Finland igen (efter att ha varit hemma en vecka) Blev att man festade igen. Men den här gången kom alla pappas anställda dit med partners. Vi tog en sväng till Tomtelandet och Lordis restaurang. Sen så blev det ett besök i en rökbastu o då doppade jag mig i ett vak o lekte i snön. :) Allt flöt på o var hur kul som helst, men så var man ju tvungen att åka hem igen.. Nu har jag varit hemma en vecka och det känns bara för jävligt. Fast jag har varit på stan o shoppat, varit på ansiktsbehandling o festat i helgen med gamla vänner. Men nu måste man börja ta tag i det här med jobb igen, vilket inte lockar alls men eftersom jag kanske har en lägenhet på G så måste jag ju ha ett jobb också. Han den där är ju i Norge o jobbar, vilket gör att jag bara har lust att ge upp helt. Men eftersom han bjudit med mig till Åre i påsk o utomlands till sommaren så jag kanske bör hålla mig kvar hos honom ett tag till :)
nä, nu måste jag kila iväg, ska ut o ta en promenad när solen väl skiner så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0