vilken dag...

Ringde till a-kassan idag, dom hade inte fått mina papper!! gick till arb.förm igen o fyllde i blanketterna och ringde a-kassan igen för att kolla upp adressen, kom fram till att d första papprena hade hamnat helt fel. Vilken tur att jag kollade upp allt, synd bara att man måste vänta i två veckor till. :( Och sen har jag bara varit med mina föräldrar o köpt kakel o dusch till vårat badrum. Det tog ju inte mer än 4 TIMMAR så så har min dag varit. :)
På torsdag ska jag träffa Sanna o Timo, och blir d som vi har planerat nu så ska d vara fint väder och vi ska åka till landet o sola, bada och basta. Annars blir d väl en party kväll hos dom.
Saknar min älskling.. men nu när jag är hemma utan honom funderar jag mycket på om han är den rätta för mig. Jag älskar ju Kim men kommer vi orka? I Finland förra veckan blev d mycket fel hela tiden, fast en hel del berodde på min kusin som bodde hos oss o gick oss på nerverna. fast jag o Kim igenom mycket tråkigt också och jag vet inte hur jag ska kunna komma över allt. I lördags firade vi våran ett årsdag.. MEN kan det bli fler år.. och om dom kan bli bättre än det här första året?? Men men.. vi får ju helt enkelt hoppas på att d blir bättre. Om han ändå kunde lära sig något av sina misstag, för det har jag gjort.

Nu ska vi till affären och handla mat o sen blir d bastu! :)

image41
Kim och jag för över ett år sen i Bulgarien.. där vi träffades, där allt började! Älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0