onsdag..

Lill-lördag!! :)
Ska hem till Sanna o Timo ikväll. Det ska bli kul. Smaka på lite cider o Bacardi Razz.. hi hii.. Sen blir d nog en sväng på stan.
Har pratat mycket med Kim idag, hade nästan gett upp imorse om allting eftersom jag låg o funderade hela natten på allt möjligt. Men efter att vi snackat så har vi kommit överens att han kommer hit o hämtar mig på fredag, kommer han inte så får det vara. Skickade iofs iväg papprena idag igen så förhoppningsvis blir d bra.
Och så väntar jag på kläderna från Ellos som jag o mor beställde för två veckor sen, dom skulle komma inom en vecka men satans posten som är sega med sina utskick.. men men..
Har inget mer att tillägga utan får helt enkelt ta o göra iordning mig o sen dra iväg till godingarna!

image40 De goaste paret som finns! Och sånna finnar rakt i hjärtat!! Gillar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0