Nästan lika hektiskt idag...

att jag orkar! he he.. jo, faktiskt! Nä, men idag var d dags att packa in saker i husbilen o husvagnen. Sen skulle jag ju packa allt mitt o Kims också som vi ska ha till Finland. Vad tomt mitt rum är nu :( Kommer sakna mitt rum. Men där har jag ju sen en hel lägenhet som jag får inreda (med mina saker) så d kommer nog kännas som hemma ändå.
Är helt ensam i huset nu.. känns så skönt! Jag som har fått hålla mina känslor inne hela veckan bröt ihop direkt! Av lättnad! Jag grät o grät. Inget är egentligen fel, bara det att jag kommer sakna alla så mycket. Nu känns det bättre! Snart ska jag iväg till Micha och låna hennes dusch. Badrummet är kaklat o klart men d finns ingen dusch. Tur att man har nån som man får låna duschen av! :)
Imorn är det ju midsommar! Äntligen! Bara för att jag nu sett fram emot den dagen så kommer d säkert bli katastrof av d hela, men d får vi ju inte hoppas. Kim kommer :D *big smile* Och så ska min "extra-mamma" Liisa vara med. Hon är den goaste "kärring" jag vet! hi hii..
Jahapp.. nu är det dags att dra iväg och sen ska jag nog hyra en film o gotta mig med morötter och dipp.. *no chips today* :)

  
Jag och Liisa! (andra bilden är midsommar 2005)

PS: Tack Jo för att du skrev till mig här. Hoppas du inte tog d där på fel sätt. Synd bara att vi inte hinner ses innan jag åker. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0