He he..

Var i Helsingfors förra veckan. Bestämde på torsdag kväll att vi åker på fredag. Och så blev det. Var där nu i en vecka. Det blev mer av en semester än annat. Men det gör inget. Älskling ordnade jobb och jag kan ju inte göra det förrän jag fått mina papper. Varje dag var vi ute på stranden och solade. Det blev lite utgång också men jag tog det mer lugnt än min älskling som träffade vänner hit o dit. Var på Linnanmäki (ett tivoli), Suomenlinna (Sveaborg) och kollade runt på stan så att jag lärde mig gatorna m.m. Nu känner jag mig bara som hemma där. :) Men tyvärr kom jag hem inatt för att jag måste få mina papper och ingenting har hänt än. Måste ringa dit imorn och puscha på dom lite. Älskling är kvar i Finland för att han började jobba idag, men förhoppningsvis får han ledigt (som dom lovade innan han började) för att kunna hämta bilen och mig. :)
Idag var jag ute o hälsade på Babe m.m. Sen blev det en middag med W o A på Krogen.. och där satt mitt ex med syrrans kille. Han tjatade att jag skulle komma o snacka med han, men vad fan skulle jag sagt? -du har inte bara gjort mig illa utan gör mig illamående bara jag ser dig! he he.. d var elakt men så är det. When it´s over, it´s over!!
Nä, nu ska jag ta en cigg och smaka på Bacardi Razz :)


Suomenlinna (Sveaborg)

Linnanmäki (Tivoli)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0