Fint väder idag men...

jag har bara suttit inne idag. Eller inte direkt, var ju nere på lindex med mamma och köpte kläder till midsommar. Ska jag visa? Ja, jag kan väl göra som alla andra här på bloggen och visa upp nya kläder, och faktiskt så är jag såpass nöjd med mina kläder att jag gärna gör det. Klänningen kanske ska ha ett bälte, får testa fram d en annan gång. Första gången jag köper sånna där kortbyxor.. shorts.. eller vad d nu kallas. Men jag gillade dom. :)
Iallafall.. så imorn ska jag på ansiktsbehandling och efter d hälsa på Collin på hennes nya jobb. Efter d ska jag hinna förbi Jo med för att plocka upp mina kläder som hon har allt för länge och som jag faktiskt behöver mer själv. På torsdag ska jag packa allt som ska med till Finland. Och på fredag kommer älskling.. :D Och nu ser jag ännu mer fram emot midsommar för att jag har nya kläder och så ska kanske Jo o Rick vara med.
Jag känner att jag brukar skriva samma sak varje dag så jag låter bli nu och skriver mer imorn. :)

 
Vad jag ser sur ut på kortet med klänningen.. men bli inte rädda! Jag är snäll!!

Kommentarer
Postat av: Mariiiiiiiiie

Hmm.. får jag säga va jag tycker.. =) Klänningen va superfin... men har du inget rött bälte till? Och nåt rött diadem i samma nyans.. skulle bli så snyggt.. =) Hoppas allt går som du vill i Finland nu.. och hoppas du skriver i bloggen då oxå.. =) Kram kram...

2007-06-20 @ 18:03:41
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0