åh nej...

Idag har jag o Kim bråkat en massa. Om midsommar! :( Jag har ju bjudit med Jo o Rick. Men eftersom Jo sagt något riktigt dumt om Kim för ett tag sen, blev han arg för att jag bjudit dom också. Han har rätt, och förstår att han inte vill fira midsommar med henne. Men jag vill ju ha min bästaste vän med också, eftersom jag sen flyttar till Finland. Så nu vet jag inte hur det kommer bli. Vill ju inte ta tillbaka inbjudan heller. Men det löser väl sig på nått sätt.
Har inte gjort så mycket mer än pratat med Kim i telefon hela kvällen. Stackars mamma, hon kommer ju få en höööög räkning. :( Men när hon får den är jag inte hemma ändå.. hihi..
Borde gå o lägga mig nu.. var ju uppe redan kl. 9 imorse o har alltså inte sovit mer än 6 timmar inatt. Fast det borde ju vara en normal människas sömntid, men jag sover ju typ 10 timmar varje natt. hihi..

Lämna gärna kommentarer på mina blogg-inlägg! Hade varit kul med era synpunkter.. Har inte varit beroende av det innan men nu vet många min blogg adress så jag vill veta vilka som läser det..

Dags att sova. Natti natti

PS: Ska börja med en liten grej.. som tex "dagens höjdpunkt" och "dagens låt" (vet att jag härmar alla bloggare med det, men har man ingen egen fantasi får man låna andras.. )



Dagens höjdpunkt:
Att jag faktiskt gick upp tidigare än vanligt idag.
Dagens låt: Yölintu - Sitä saa mitä tilaa (när syrrans kille översatte låten till svenska och det lät bara förjävligt. Det blev ungefär såhär "man får det man beställer, nu är du helt coco , hey älskling tro mig nu är saken bara så. Och detta är egentligen en vanlig finsk dans låt men översättningen blir helt fel om man tar d ord för ord.)


Kommentarer
Postat av: johanna

Hey biatch du kommer alltid på nått att skriva om alltid lika trevligt att läsa dina sidor;) fast var ju mindre roligare att läsa det om kim och midsommar men hey shit happens och man kan inte tycka om alla eller hur!! Men du ligger säkert o sööver så slå min en signal när du vaknat puss o kram love u

2007-06-21 @ 11:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0