men vad fan...

... kan d inte bara sluta regna nu och bli sommar här också. Jag fattar inte vad d är man egentligen gör här i Gbg. Deprimerande, deprimerande!! Vaknade för en stund sen av att jag kände ett behov av att sticka ut och göra nånting. Men vad ska man då hitta på när d verkligen öser ner? Det är sommar och jag är mer deprimerad än på satans hösten/vintern ju..

Saknaden efter någon börjar bli riktigt stor nu. Pratade med han-den-dära igår. Kom fram till att han gett upp och är redan ute och spanar efter nya "offer". Ja, what a heck.. bara kör på men jag som hade tänkt åka över dit om en- två veckor för att hämta lite till av mina saker och för att få slut på d hela. Men nu känns det inte som en bra idé längre. Men jag MÅSTE för jag har ju d viktigaste av sakerna kvar där. Får se hur det blir.

Nä nu ska jag sluta och deppa ner mig här.. utan får ta fram telefonen och kolla om det finns nån som har tid med stackars lilla mig.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0