idag då...

... ska jag väl åka o hälsa på Jo o Rick. Om det nu blir som d är sagt. :) Orkar inte sitta hemma en dag till och vill gärna träffa Jo innan jag drar iväg igen. För ja, jag har pratat med Kim och jag ska åka dit på torsdag om biljetterna fortfarande är lika billiga då. Får pengarna på torsdag och flyget går på torsdag kväll. Det kostar bara 907kr!! Hade varit perfekt. Men jag gav honom ett förslag. Att bara han och jag åker till hans stuga, utan telefon o andra runt om kring oss. Vi behöver ha tid för oss själva och prata igenom saker o ting. Tänker inte stanna! Nej, absolut inte men jag känner ändå ett behov av att få säga saker o ting till honom. Ingen vet om att jag ska åka än förutom Kim och så får d vara tills jag fått bokat för annars kommer d bara bli massa tjat. Visst d mesta i tjatet hade säkert varit helt sant men jag behöver detta. Och så åker jag ju för att här hemma vill man ju inte vara heller. hehe..

Sen blir d dags att gå till arb.förm igen. Nu ska jag verkligen försöka få ett jobb nånstans för att sen kunna flytta hemifrån också. Om jag så måste göra allt själv så får det väl bli så. Bara jag nu fixar det, det e ju en annan sak. Sen så vill jag börja träna också, känns som att d är dags nu om man ska kunna få på sig alla kläder man köpt d senaste. Men börjar jag bara träna så kommer man väl känna sig piggare med.

Nä, nu ska jag ta en dusch...


Life is full of pain and empty scenes,
Life is filled with broken dreams.
Life is sometimes living alone,
And that's what my life is now that you're gone.

Broken Promises and broken dreams,
That's the way it always is, it seems.
How can I hold on to the magic happiness,
And the memories of your touch?

I turn to you with a smile,
Knowing that deep inside that the love will stay,
As you walk that last mile.
Remember the broken promises you threw this way.

Kommentarer
Postat av: Mariiiiiiiiie

Ska inte tjata.. för du vet själv va som e bäst för dig.. tänker bara säga: Tänk en eller två gånger om du behöver mer av d som faktiskt gör dig glad en stund och sedan ledsen igen... d förtjänar ingen, absolut inte du efter allt d som hänt.. hoppas allt går bra för dig i alla fall.. =) *kram*

2007-07-24 @ 15:40:04
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0