hemma igen...

... fucking regniga Göteborg. Gissa om man blir deprimerad så fort man närmar sig Gbg.
Okej.. när jag kom till Milano mötte mor o far upp mig. Vi åkte mot Karda sjön. Kom dit till en camping MEN så fick vi en plats på ett större gräsplan där d var några Holländare som inte tyckte om det eftersom dom var tydligen sånna som bor där somrarna ut. Sen fick vi inte tillräckligt med ström så AC:n gick inte igång o d var som att sitta i en bastu. Så vi åkte därifrån. Kom till en liten by där vi åt Spagetti Bolognese och sen började vi köra sjön runt för att leta efter natt plats. Innan vi åkte för långt tog vi oss ett bad i sjön.. d var mörkt o riktigt mysigt. Sen blev färden flera timmar lång innan vi sen hittade en stor parkering där vi kunde övernatta. Jag o far tog en sväng till en bar som var folktomt så d blev bara en drink. Dagen efter kom A o H o vi fortsatte resan. Åkte mot Österrike men så stannade vi till vid en vinodling där vi fick smaka på olika viner. Väl framme i Österrike var d otroligt fint att åka bland bergen.. och dom små byarna som finns där med annorlunda hus.. jätte mysigt!! Vi hittade till en camping som var ute på landet, där hade dom ponny ridning och d var mer som en familje camping. Men vi fick en bra plats och när vi duschat o fått ordning åt vi på deras restaurang. Otroligt god mat! D bästa dom fått på hela resan sa dom. Så satt vi ute o smakade på en hel del vin. Tills en man kom o sa att d var dags att gå in.. han följde också med in en stund o smakade på en grogg. Där satt vi till sent på natten. På morgonen gick jag inte upp förrän vid 12- tiden. Då var d dags att hoppa i poolen direkt för att svalka av sig. Det var övernaturligt varmt så man plaskade ju i poolen minst en gång varje halvtimme. Stannade på campingen den här dagen också och bara njöt av slappandet. Nästa dag åkte vi mot Tyskland. Åkte ända till Burg o köpte massa alkohol. Stannade där på en parkering över natten då jag låg vaken till typ 5-6 tiden på morgonen :( Så idag åkte vi raka vägen hem o jag fick sova.. men såklart vaknar jag av att vi e i gbg o nu sitter man här o deppar...

       
H, jag och A               Mor och jag busar        Party people! :)
  
En väg i Italien           Österrike




Resans Höjdpunkt: Att åka igenom Österrikes berg. Fina utsikter! + att jag fick päron cider av H :)
Resans låt: en finsk låt som jag lyssnade om och om igen på eftersom den handlar om känslorna efter en break-up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0