Fest ikväll...

Syrran fyllde 23 år igår så idag ska hon ordna en liten fest! Vi ska grilla och dricka bål.. det ska bli gott..
Var och hälsade på Jo o Rick i onsdags. Jo gjorde en Mousaka som fick MVG ++ och sen åkte hon och jag till stan. Var på Biljardpalatset. Hon vann biljarden med 3-1 och sen spelade vi en hel del andra spel med som jag förlorade på.. inte min dag då! Så träffade vi två irländare där. Riktigt trevliga.. Tog en sväng till Linné, Skål-baren. Tog bara en cider där och sen var det dags att åka hem. Hade riktigt kul med Jo, vi har ju inte varit ute ihop på över en månad.
Nä, nu ska jag väl börja röra mig ner mot torget för att köpa lite blommor o presenter till syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0