Damn, vad det blev festat igår då...

Jag satt hemma hela dagen och gjorde ingenting. Så ringde Collin vid 20-tiden o sa att nu var d dags att göra iordning sig för att sticka till stan o ta ett par cider. Självklart! Var i stan lite efter 21 och träffade Collin o Sara. Raka vägen till Baren Viktoria. Så kom Madde också. Efter ett tag dök tre kill kompisar upp till dom också. Hade riktigt skoj o jag bjöd Collin på två tequila (två till mig med) men det var inte lika kul när notan kom, men what a heck. Satt där till d stängde kl. 1. Vidare till Bryggeriet. Varför proppar dom d så fullt med människor? Man kan inte dansa och verkligen inte komma nära baren .. tur att man e så liten då. heh.. Där satt vi på uteserveringen till sent på natten. Helt plötsligt knackar d på fönstret bakom mig o där står Shadi med slips o allt på sig. Då rusade jag ut för att hälsa på honom. Gömde mig för Collin och fick skjuts av Shadi hem. Han har gift sig den jäkeln! :) Glad för hans skull.. hoppas frugan är bra bara! hehe.. Så var d med den kvällen.. riktigt kul!

Och så går planet om 5 timmar. Kanske borde packa o göra iordning mig. See ya!!

Kommentarer
Postat av: Mariiiiiiiiie

Shit... har Shadi gift sig??? Och den jäveln har inte ringt och sagt nåt??? Hmm... ser du honom så gratta honom från mig..=) Han e så snäll den killen.. =)

2007-07-26 @ 21:15:23
URL: http://angeleyes81.blogg.se
Postat av: Mariiiiiiiiie

vart har du tagit vägen??? =)

2007-08-18 @ 22:15:50
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0