Då bär det av imorn...

Har packat lite redan, resten ligger i tvättmaskinen. Jag ska ta flyget tidigt imorn bitti. Det blir byte i Köpenhamn men sen är d raka vägen till Milano där mina föräldrar kommer vänta på mig. Ska bli så härligt att åka nu. Vi kommer åka runt hela Europa och förhoppningsvis blir d en sväng till Spanien med. :)

Så i fredags var det "fest". Alla kom vid 19-tiden.. men vissa gick redan vid 21-tiden innan maten ens var klart. Men men.. Vi gottade i oss en massa mat med tre andra som hade stannat. Senare på kvällen kom X:et förbi. Han har förändrats så otroligt mycket, men det var väl kul o se han. Så på lördagen kom Tonis "halvbror" och d blev en massa snapsande och cider. Bara jag, syrran, Toni o Tommi. Trevligt trevligt!

Igår orkade man jag inte mer än kolla på tv. :)

Har pratat med Kim varje dag.. men han är bara ute o super hela tiden så d känns helt rätt att jag kom hem. Vet nu att vi kommer INTE ha någon framtid ihop. Synd det för att jag verkligen försökte allt. Vill fortfarande flytta till Helsingfors för det är en helt underbar stad. Att han bodde så nära centrum var ju bara ett stort plus. Men som sagt, mellan han och mig är det slut nu. Att jag aldrig kan få det att funka med någon. Kollade på en dokumentär serie om en tjej som är 37 år och fortfarande singel och inga barn. Är rädd för att jag också kommer sluta så. Fast visst livet tar ju inte slut efter 40.. men herregud, jag som vill ha barn innan jag är 30 år. he he.. planerna är lite ändrade nu.. igen! Bara att bita ihop och ta dagarna som d kommer. Om min prins finns där ute så kommer han väl när d är dags. :)

Nä, nu ska jag skriva lite i min resedagbok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0