Croatien nästa?

Far min ringde för en liten stund sen. Dom är nu i Croatien eller Slovakien.. Vart nu Pula tillhör. Dom satt ute på campingen och där hade dom en liten konsert.. alltså var d fest. Mamma ropar i bakgrunden -hör du musiken, kom hit och dansa med mig. Sen säger pappa att jag ska kolla biljetter så kan jag komma dit och vara deras tolk om inget annat :) Vad tror ni jag gör? Kollar vart fan dom befinner sig och sen kollar jag biljetter. Fast det sistnämnda var lite svårare. Kan inte kolla priser till torsdag (too soon) och sen så ska man göra två (!!!) byten innan man kommer fram annars. Aj aj.. Jag ute på nån flygplats i Tyskland. Katastrof! Det är ju så galet stort på alla flygplatser. Raka vägen ner till Croatien tack!! Jaja.. ska ringa han imorn och kolla om erbjudandet gäller än. Dom hade ju såklart smakat på vin. :) Gissa om jag vill åka?! he he.. hinner precis tvätta alla kläder och sen dra! Som om jag har nått som kan stoppa mig. Jo, syrrans födelsedags fest på fredag men tror nog att hon skulle förstå mig.
håll tummarna för mig att jag får åka!!
image57
Såhär glad är jag nu.. om det bara kan bli så att jag åker dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0