Snart åker...

... mina föräldrar till Finland och jag kommer ha huset för mig själv, vilket känns helt underbart. Men jag hade ju hellre åkt med dom än stannat här. Hade varit skönt att komma iväg lite. Dom ska till fjällen i norra Finland och det hade varit kul o träffa släkten från fars sida men så är det ju sådär kallt där med, -25 grader. Fast det hade inte varit så himla farligt om man ändå skulle bott på hotellet där. Då hade man ju kunnat ligga i bubbelpoolen eller gått på SPA. he he..  får se om jag ändå kan fjäska med dom lite att jag får åka med nu o komma hem sen efter en vecka.
 

Annars så kommer jag bjuda hem lite folk då o då så att jag slipper sitta hemma helt ensam varje dag. Har en tendens till att svepa i mig några cider eller vin när jag äntligen har den friheten till det. :) Eller istället för att dricka alkohol kanske man borde ta fram spinning cykeln o sitta på den o cykla varje kväll när man ändå kollar på alla såpor som kommer varje kväll.

Vad har jag gjort det senaste då? I fredags kom jag hem, senare på kvällen kom Jo o hennes kille. Vi spelade Corona o hällde i oss några shottar. I lördags var vi med familjen hos syrran o åt middag och kollade på Melodifestivalen. Det var skönt med en lugn lördag kväll. Sen så har jag bara varit hemma o irriterat morsan. ;)

Nä, nu är jag så himla trött att jag funderar på att gå o lägga mig, var ju duktig idag och gick upp kl. 7 för att ta en sväng till sjukhuset o sen åka med Jo på olika ärenden.

Så, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0