Nu är det slut...

.. på det roliga.. eller det tråkiga. Jag vet inte riktigt vad. Det är iallafall slut mellan mig o Kim på riktigt nu. Vi bråkade så mycket i fredags att det kändes som att det fick bli den sista gången. Och det blir det nog också. Han var här hemma hos mig igår och åkte hem idag. Han ska redan ut på en dejt. Förstår inte riktigt varför han redan ska ut o söka något nytt men men.. inget jag kan göra någonting åt nu. Nu är det över. Och nu tänker jag inte ens se åt killar mer. Vet inte om det bara egentligen är mitt fel att det inte funkar, jag begär ganska mycket av en kille. Men däremot så har jag o Kim inte haft något bra förhållande överhuvudtaget. Dom tre första månaderna funkade bra men sen har det bara gått åt helvete. Vill inte förälska mig i någon igen. Och tror att det kommer gå ett bra tag tills dess med. Varför ska man pina sig själv bara när man kan ha det bra helt själv.
Nä, nu orkar jag inte skriva mer, hur rätt det än känns att göra slut på eländet, känns det så himla ensamt och förnedrande på något sätt. Jag vet inte.. men nu får man väl bara ta fram styrkan och börja om på nytt. Ensam!
180523-4
Övningskörde lite i fredags med syrran. Det var riktigt kul. Men att börja med en Volvo V70 Combi är inte det lättaste. I veckan ska jag fixa alla papper o skriva in mig på körskolan. För nu är det dags att ta körkortet så man slipper bussarna mer..

Kommentarer
Postat av: Mariiiiie

D e inte ditt fel att d inte funkar... tänk aldrig så... Anpassning e viktigt, då från båda parterna... om inte kemin stämmer, då funkar d inte... bla bla bla.. du fattar.. men som sagt... d e inte ditt fel, åtminstonde inte bara! =) *skickar massa kramar* Hoppas allt ordnar sig.. Lycka till me körkortet! =)

2007-02-15 @ 11:39:19
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0