Jag vill ut och..

festa ikväll!! men jag är alldeles för sent ute för att få med mig någon och vet att ingen hade gått med ut ändå. lagade tacos till oss idag o tog en cider till d.. oj oj, då kröp sig festar-suget fram. Tyvärr kan jag inte festa förrän imorn isf. Men men..
Imorn ska jag på ansiktsbehandling. Det var alldeles för länge sen, sen sist. Det ska bli riktigt skönt men syrran får d bättre, hon ska få massage också. Fast jag gav henne den tiden, egentligen kunde ju jag legat o gottat mig där imorn bitti men eftersom jag hoppades på att få gå ut ikväll så hade det känns lite dumt att komma dit o lukta alkis..  
Vad mer kan man säga?! he he.. kollade på Ordjakten idag o skickade massa sms för att dom hade 40.000kr garanterat + 180.000 i jackpotten, men neeej.. klart att man inte kom fram.. tänk om, oj.. då hade jag varit på väg till Florida om några dagar. Men istället får man vänta tills imorn o försöka igen. :) Man måste ju alltid testa.. man vet ju aldrig när man har turen med sig. ha ha.. i wish!!

nä, nu ska jag väl ta o kolla på en film.. för han har ju redan somnat o jag är hur pigg som helst. :(

Kommentarer
Postat av: Mariiiiie

Hellu... hur va ansiktsbehandlingen nu då??? =)

2007-02-03 @ 10:04:19
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0