Jag åker...

... också till Finland!! Weehh... jag åker om bara 12 timmar. Fast vi ska bila upp så vi är säkert inte framme förrän på fredag eftersom det är sånt väder ute. Så jag är hemma igen på tisdag! Tänkte bara skriva det.

Finland here we come!!!


  
Bilder från Levi när jag var där i Oktober -06. Ingen snö då, men nu kommer det finnas massor!

PS: Ringde honom förut för att berätta, men istället hörde jag att han var ute på krogen.. med sin idiot kompis + deras dejter. Berättade inget om resan. Tacka gud för att jag hann boka innan jag ringde.

Kommentarer
Postat av: Mariiiiie

Hallå tjejen... hur e d? Hur går allt därborta i Finland? Kommer du tillbax nån gång?? =)

2007-03-07 @ 21:42:53
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0