Uttråkad och rastlös!

Min kära mor springer runt här o är allmänt rastlös och hungrig. Och så blir jag ju också det. :) Fast jag har varit lite på dåligt humör/deppad de senaste dagarna. Har varit hos A sen i onsdags. Då köpte jag faktiskt en flaska sprit och bara hällde i mig. Var så trött på allt. Jag skäms inte för att jag ibland dricker alldeles för mycket, men hur annars ska man roa sig? hehe.. Så i torsdags tog vi en promenad till Sanna o Timo. Jag spelade yatzy för första gången i mitt liv och tyckte att den va så kul att jag önskar mig den i julklapp. :) Idag var jag med syrran o Cassie på baby-sim och nyss tog vi en liten sväng till Lindex, köpte underkläder. Mer hann jag inte ens kolla på.
Nu borde jag börja med presenterna till syrran men har ingen ork eller lust alls. Så vad ska jag hitta på? Kommer det nån film på tv idag? Som om man inte glott tillräckligt på tv det senaste. :(
Aja.. inget positivt här inte.. Ser inte ens fram emot julbordet imorn med fars företag.

Vad är det som håller på att hända med mig? Jag vissnar snart. Behöver sol o hav!!! Hatar vinter-mörkret! När man fan inte ens får nån snö här. Crappy life!!

image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0