Sen i onsdags..

Har det mest blivit party. Sanna skickade sms i torsdags o undrade om jag ville följa med till Karaoke-baren. Visst, hon hämtade mig vid 21-tiden. Åkte hem till henne o förfestade lite. Sen runt 24-tiden var vi på Karaoke-baren. Inte alls mycket folk men det var helt okej ändå. Sov över hos dom och på torsdagen var jag hos A o hälsade på. Köpte lite cider o satt bara o kolla på tv o tjötade. Fredag morgon var det dags för mig, mor o syrran att fixa passen. Det tog ju inte mer än 2 timmar.. hehe.. Sen kom vi hem. Jag, mor o far bestämde oss för att åka till Combi o äta. Det var inge vidare god mat.. inte konstigt nu när dom bytt ägare :) Sen så satt vi där resten av kvällen o "festade" med ett gäng 18-åriga små killar som tyckte vi var skit roliga.. eehh :/
På lördagen kom Sanna o A hit o vi gjorde god mat o spelade spel till 22-tiden. Efter att hon åkt hem satt jag o A o spelade spel o kolla på tv.
Och idag har jag bara tagit det lugnt. Har nu bokat biljetter till Åre. Så jag åker dit på onsdag och kommer hem på torsdagen veckan efter. Men som jag såg nu så behöver jag egentligen inte komma hem än då.. För jag har inte tid på arb.förm förrän den 16:e (vilket jag trodde skulle vara den 11:e). Så får se hur jag gör, om jag kan ändra flyg tiden till senare. Beror ju på hur det kommer gå med K eftersom vi inte setts på länge. (Förutom i Sthlm då).

ååhh.. ser så mycket fram emot Thailands-resan. Men just nu har jag lagt dom tankarna åt sidan eftersom det imorn är nyårsafton och att jag sen åker till Åre. Gud, vad d blir en massa resande hit o dit. Men vad ska jag annars göra? Visst, kollar jag på arb.förm hemsida varje dag o försöker hitta något. Men allt behövs en utbildning för och nu funderar jag på vad som är värt att utbilda sig till och på vart i världen jag kommer befinna mig då när det väl är dags. :)

Jo, imorn.. nyårsafton. Det blir till att firas hemma med familjen. Förhoppningsvis kommer syrran o Toni hit (annars är dom hemma med hans bror + hans brors barn.. vilket jag tycker skulle vara en dum idé..hi hi) Och så hoppas jag att Liisa och H+A kommer hit iaf.. så det blir lite mer trevligare.

Dags att fundera på vad man ska packa med sig till Åre. Kommer nog bli en lång lista. Eftersom jag inte vet hur länge jag ska stanna där.


image194


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0