Läst hela min blogg..

Och har ju nu massa att tänka på.. Usch.. det här året har ju inte bara varit hemsk och hjärtskärande utan jag har ju fått resa också som jag är så tacksam för, annars hade jag inte överlevt. Snart är det julafton och sen ett nytt år. Hur många år till ska man orka? Känner mig riktigt deprimerad just nu. :( Borde gå o lägga mig också. Ska upp halv 8 imorn.. Orka! Men har lovat syrran att följa med på sista dagen på baby-sim för det här året.

På onsdag blir det äntligen Sthlm.. hi hi.. har haft svårt att få ihop det men nu är det 100% säkert. Hoppas bara biljetterna är lika billiga som dom varit hela veckan. Men det blir bara en dags-tur.. :) Ska bli skönt o komma iväg, även om d bara är för över en dag. It´s you and me girl!!

Nä, nu får jag väl lägga mig i sängen, läsa min bok o hoppas på att jag blir trött sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0