Länge sen nu..

En hel vecka sen jag skrev. Oj, vart ska jag börja? Hmm..
28:e - Var hos A. Städade lite i hans lägenhet. Sen var vi över hos Sanna o Timo. Smakade på cider. Det var ju trots allt lill-lördag :) Åkte till stan o var ett tag på Diamond dogs.. oj, så länge sen det var.
29:e - Var hos A´s syster och hälsade på. Hon bjöd oss på tacos och sen kollade vi på "Kotikatu" som hon är hel-galen i (en finsk serie). Satt hos henne till ganska sent. Åkte hem till mig efter det (ensam).
30:e - Var på baby-sim. Sen åkte vi till syrran. Lekte lite med Cassie. Efter några timmar kom mamma, Petzon o Anette som skulle hålla en liten "home-party-smink-kräm-grej" för oss. Jag smakade lite på cider under tiden och sen var det dags att åka till stan. Träffa Jo´s syster och vi gick på Palace. (30+ där.. det ni!) ha ha.. Hon satt bara o spelade o jag åkte redan vid 24-tiden till A´s kompis, där vi satt o efterfestade.
1:a - Syrran o Toni hämtade hem oss. Vi lagade en god middag. Sen tog jag o A en sväng till Krogen här i närheten. Där var det helt dött. Satt uppe till 6 på morgonen och han åkte till en kompis som behövde stöd.
2:a - Satt bara o glodde på tv hela dagen.. det var ju söndag!
3:e - Igår då alltså.. Åkte till A. Hehe.. somnade typ direkt när jag kom dit, sov i flera timmar o sen kollade vi lite på en film tills jag somnade igen.. :)
Och idag hämtade syrran mig o vi åkte till IKEA. köpte två hyllor till mitt rum (fast jag måste lämna tillbaka dom :( dom är för stora), en jätte fin spegel o lite små pynt. Kom hem, har städat mitt rum tills nyligen. Har julpyntat o nu är det riktigt fint. Imorn ska tavlorna upp och sen är det klart. :)

Ja.. mer än så finns det inte att berätta.. nu ska jag nog bara kolla på tv tills jag blir trött.

Bara 20 dagar kvar till julafton :) längtar sååå mycket!!

image170

Önskelista:
Platt-tång
Tv och DVD
Mp3 eller iPod
Mobil
Pengar
Weekend-resa till Helsingfors
Kläder
(fyller på mer när jag kommer på något)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0