Julbord!

Mötte alla utanför Lisebergs Entré kl. 19.00. Sen var det dags att promenera där inne.. ja, eller rättare sagt knuffas, klämmas och trängas. Jag gick med Sanna bara för det gick ju inte att hålla ihop i den folkmassan. Klappade iaf en get och sen efter en timme var det dags att gå över till Gothia Towers. Samlades i baren och tog fördrinkar. Cosmopolitan såklart! :) Sen var det dags att åka upp till 18:e våningen för julbordet. Åh, fin utsikt MEN så tråkigt o stelt ställe. Ingen musik, ingen show.. bara mat. Inte ens nån skinka kunde man smaka på eftersom det bara var ett fläskberg på ett fat :( Så när vi ätit klart bestämde jag o Sanna oss för att åka därifrån. Och såklart åkte vi till Karaoke-baren. Det var lagom segt där med för vi satt själva med Timo. Efter ettt tag bestämde jag mig att ta mig tillbaka till dom andra. Men när jag väl kommer dit har dom flesta redan åkt hem. Så det var bara att ta taxin med mor o far hem. Sooova! Igår hade man en lagom huvudvärk efter allt snapsande men det gick över sen. Pratade med syrran o hon sa att alla hade varit på G o dansat o haft sig när vi hade åkt därifrån. Såklart missade man allt. Men men.. inget man kan göra nått åt längre. Den tråkigaste julbord jag varit på helt enkelt. Men det var ändå skoj att Sanna var med. :)

image180
Sanna och jag på Liseberg
image181
Jag och Sanna + Jag o Cassie på julbord!

Kommentarer
Postat av: Tingeliiing

ohh va segt med ett "dött" julbord :(
Men alltid nått att man inte sitter där hemma och degar?!? :D
Jätte sött kort på dig och lilla cassie.

pøøøzz!!

2007-12-18 @ 11:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0