Jag vill också..

.. åka till Thailand. Några vänner till familjen ska åka dit i slutet av januari och far min vill så gärna åka men morsan säger emot. Vad är det för fel på henne? Hon vill alltid bara vara hemma. Jag sa ju såklart till pappa att jag kan åka istället för henne men får se hur det kommer bli. Tänk om man kunde få åka dit igen.. och till något bättre ställe än där vi var senast. Haha.. var ju i Bangkok (skit bra) men också i Pattaya och det är ju ett skit ställe. Nu åker dom till Phuket isåfall. Pappa sa att -Undrar om Tarja vill åka med?! Haha.. klart hon vill. Dum fråga. Men men.. man kan ju alltid försöka få kära mor att ändra sig och hoppas på att jag får åka med :)

Men till något helt annat nu. Ska åka till Sthlm imorn och julhandla :) Fast tåg biljetten dit var lite dyrare än planerat men hoppas resan tillbaka är hälften så billigare isf. (Man kan ju alltid hoppas.) 

Idag somnade jag på soffan vid 14-tiden och vaknade efter en timme o trodde klockan var mycket mer än så men det var det inte. Den här dagen är den långsammaste på länge men det är ju för att jag varit uppe sen halv 8 imorse. 

Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva.. ska väl planera lite för imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0