Jag vill göra bloggen snyggare..

men jag kan ju inte allt så det är lite svårt :)

Kom just hem från att ha varit med på baby-sim. Idag var det en fotograf där som fotade barnen när dom åkte ruchkana m.m. Ska bli kul o se om det blev några bra bilder. Men vad ska jag hitta på idag då? Jag ska försöka fylla på min mobil med massa musik, men så kommer det garanterat INTE funka. Brukar ju ha den turen. Sen så kanske jag borde börja med syrrans julklappar, men det är så segt. Blir ju knäpp i skallen av att sitta här hela dagarna. Finns ju en som ringde idag o vill att jag kommer o hälsar på, men det är nog ingen smart idé! Äh.. nu ska jag väl äta frukost :)
image184
Helst av allt hade jag velat lägga mig i sängen o sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0