halleluja!

Har suttit här i några timmar nu och inte gjort nått. Nyss satt jag o läste massa blogg.. men varför ska alla skriva om mode och kändisar? Hur kul är det egentligen? Jag kunde inte hitta en enda i "favorit bloggare" som inte skrev om mode. *Gäsp* Så vad ska jag hitta på istället att skriva om. He he.. klart, mitt tråkiga lilla liv som jag levt i hela 25 år. Fan, vad deprimerad jag känner mig idag. Men jag har en anledning till det också. Kan inget säga än.. men det kommer väl. Jag bara är så pinsamt svag. Nä, nu tråkar jag nog ut er helt. Ska ta o äta lax o potatismos :)

Jag vill åka dit.. men kan inte! Vet vad som händer där nu och jag missar allt. Dumma mig som inte bara tog mitt pick o pack o stack dit. Men en annan gång kanske. Heh.. blir ingen andra chans för min del.

Hittade ett foto från 28/1 2005.. oj oj.. att kortet fortfarande fanns kvar hade jag ingen aning om. Och sommaren 2006 dök du upp.. men nu.. vi lever två helt skilda liv.. hur kunde det bli såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0