Dags att uppdatera igen då..

Vad dålig jag är på att uppdatera nuförtiden. Men man har ju inte allt tid eller ork.
Förra veckan då..

5:e - Var hemma o gjorde iordning rummet. Har inte haft det så fint på länge nu. Är ju lite inrednings tokig så därför jag kan ägna en hel del tid åt det.

6:e - Var hos Sanna o Timo. A var också med. Klart, smakade vi lite på alkohol. (Firade Finlands nationaldag)Pojkarna gick ner till Krogen o jag o Sanna var bara hos henne. Får ett samtal av M som berättar att pojkarna åkt till stan så han o hans kompis kom o höll oss sällskap. Spelade kort o sen somnade jag halvt som halvt ute på balkongen. Så kom A o Timo hem vid 3-tiden, jag o A åkte hem till honom o deckade.

7:e - Syrran hämtade mig från A. Vi åkte hem och spelade lite spel, bastade o bara hade allmänt skoj.

8:e - Lagom seg, satt bara framför tv:n o kollade på några filmer innan det var dags att åka till Johans Krog. Sanna uppträdde. Men det var väldigt lite folk. Sen kom Sussu och några andra. Då blev det lite mer livat på stället, dansade o hade oss. Efter det åkte vi till Karaoke-baren. Men eftersom vi var nyktra (okej, lite lullig var man väl) så såg man ju allt med andra ögon. He he.. Sanna o Sussu körde hem mig men jag kunde inte somna direkt, så jag var uppe halva natten.

Igår kom A hit. Vi myste bara i soffan o kollade på filmer. Och idag ska vi göra pepparkakor. Var ett tag sen man gjorde det så det ska faktiskt bli lite kul.


Tack alla för en bra helg.. fast sååå himla lyckad har den kanske inte varit men man har ju försökt hålla humöret uppe ändå.


Nä, nu ska jag äta lite glass o se på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0