Bara 7 timmar kvar...

tills jag ska gå upp. Fast jag kommer nog läsa min bok halva natten för jag är så glad över att åka. Tur att det ändå blir av. Fast det blir ju inte på samma sätt som det kunde blivit i helgen, men what a heck. Ska bli skönt o komma iväg en dag iallafall. Undrar om man ska packa med sig lite extra kläder. Inte säkert att vi kommer hem imorn. Kanske stannar över en natt. Åh.. så veligt.. men men..

Well.. nu ska jag gå o lägga mig. natti natti *

image186


Tar nog en sväng till Gamla stan :)

Kommentarer
Postat av: Arska

Moooi rakas!!! Ihana ku olet olemassa! Olisit jo mun vieressäni ku en saa unta ilman sinua!!! Olet mailman ihanin!!! PUSUJA SULLE!

2007-12-21 @ 07:49:48
Postat av: anne

jag har läst iaf nu, så därför lämnar jag fotspår :) hoppas att allt löser sig...

2007-12-21 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0