uscha..

mår psykiskt illa idag. har inte kommit igång alls på hela dagen. Känner mig riktigt dum mot Demi men jag klarar inte av allt folk o ståhej idag. Har varit igång nu i fem dagar och idag är jag helt slut. Hade ju lagt dumma tankarna åt sidan och nu när de kommer fram vill man inte mer än gömma sig under täcket. :(
Som tur är så är syrran o Toni hemma och lilla Cassie livar upp stämningen för en.. men känner mig ändå helt knäckt. men men.. vad gör man åt d? Ser bara fram emot måndag då jag ska på ansiktsbehandlig och massage.
Varför ska man knäcka sig själv på det här sättet? Men ibland kommer det väl stunder då man bara inte vill eller orkar. Så ikväll ska jag ta o basta o så spela lite spel med syrran o Toni.

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0