såhär kul har jag inte haft på länge...

..som jag hade ikväll. Åkte till Collin. Städade lite hos henne. Men jag bara är en sån person som gillar plocka undan o städa hos andra. Iaf.. sen smakade vi lite på vin. Hon satt i tel i typ en halvtimme men som tur var var hennes kompis pratglad med mig också så jag pratade en halvtimme med honom också. Sen var det ju dags att åka till stan. Kom fram till Berså.. Jag frågade vad inträdet kostar, dom sa 80kr. Visst, vi ska bara ta en sväng till bankomaten så kommer vi tillbaka. När vi väl är framme, ja, då  ska dom ha 100kr.. + 20kr i garderoben. Inte förrän i baren frågar jag -vad händer här ikväll? Ja då blir svaret -Det är fest för alla som börjar gymnasiet imorn..18 åringarna. Well, vi kunde ju inte göra nått åt d mer än att köpa varsin cider o vänta på Julia. Som tur var kom hon ganska snart för att d var otroligt lite folk där så vi gick vidare till Bryggeriet. Okej, tisdag idag.. sommarlovet är slut för ALLA! Inget folk. Men vi hade d trevligt ändå. Julia var ju en hel go tjej.. henne vill man ju träffa igen :) Efter några timmar var det dags att åka hem. Och här sitter jag o får ingen sömn.. men ska gå o lägga mig ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0