oj, vad skönt...


16.12
.. det var med massage igår.
När vi kom dit vid 12-tiden igår så var inte vårat rum klart så vi gick o åt lunch. Men eftersom jag sovit dåligt igen på natten så smakade inte ens laxen bra. Sen när vi fått rummet var d dags att förbereda sig för massagen. Gick bort dit o fick en fin kimono o tofflor. Och massagen var ju helt underbar. När jag var klar gick jag och lade mig i bubbelpoolen en stund innan jag sen tog några simtag i poolen. Var helt ensam där och d kunde inte varit bättre. Bastade o duschade och sen var jag så trött i kroppen att jag somnade en liten stund. Vid 19-tiden var d middag. Fisk, fisk, fisk. Jätte gott. Mor o jag beställde en vin flaska också. Lite små lulliga efter maten satte vi oss i baren. Smakade lite mer på vin tills d var dags att gå o lägga sig. Sov dåligt inatt igen. Har inte fått ordentligt med sömn på tre dygn. Och imorse när vi kom hem lade jag mig i sängen o somnade. Men så hade jag så himla konstiga drömmar om Kim att jag var helt yr i bollen när telefonen ringde. Och vem var d inte mindre än Kim som sa att han var i Gbg o undrade om jag skulle komma dit. Visst.. eller ändå inte! Han bad om ursäkt för sitt beteende o sa att han inte alls har nån tjej i Finland o att han saknar mig o vill ha mig med sig till Sthlm. Men jag klarar inte ens av att leva mitt liv normalt utan honom så hur skulle d då inte varit att leva med honom igen. Nej, d e helt enkelt inte värt att ens träffa honom. Men hade jag vågat hade jag verkligen velat träffa honom! Jag saknar ju honom men skulle jag göra det så skulle d bara kännas värre sen igen..
Nä, nu ska jag väl ta en liten promenad eftersom jag inte har annat bättre för mig..


21.42
Kremera mig levande nu, tack!
Aja, kom just hem efter att ha varit med mor på pappas företag o städat lite.. eller ja, hon städade och jag läste Aftonbladet. Mer än så har jag inte gjort idag. Väntade iofs på hans samtal och den kom runt 19-20 tiden. Hade ett långt samtal.. om allt och inget! Fy, mår så dåligt av att bara höra hans röst. Inge mer av honom tack! Nu får det räcka. Nu ska mitt nya singel liv börjas med stora stolta kliv! haha.. Tror knappt själv på att d går men som tur är så har man ju sina vänner kvar som man kan ha kul med.. till en viss nivå! heh.. saknar att ha någon att mysa med, men d vänjer man sig väl med tiden. Ont i huvudet har jag också hela tiden pga sömnbrist. Nä, d här var inge kul så jag sätter mig på soffan igen (nu finns d en perfekt grop där efter mig) och kollar på film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0