Men ännu roligare var det igår...

För då kom Sanna hem till mig. Hon kom redan vid 15-tiden. Spelade lite kort o drack te. Och så tänkte jag att hon inte behöver åka hem än på ett par timmar så jag bjöd på en cider och det tackade hon inte nej till som tur var. Vi lagade mat (lax såklart) och sen bastade vi. Hur orkar du tjejen? Vi satt i bastun i fleeera timmar. Pratade om snusk.. såklart! :) Sen satte vi oss ute eftersom mor o far skulle gå o lägga sig. Satt där o spelade T.P tills Timo sen kom och hämtade henne vid 1-tiden. Vi var ju då lagom berusade och han kunde ju inte ens titta på oss..hehe. Och nu är hon på väg hit. Vi ska åka till landet och sola o bada eftersom det äntligen är fint väder i Göteborg och man måste ju passa på. Sen ikväll kommer Tom mfl hit och det blir fest! Jippii.. Herregud vad det festas, men det händer ju inte varje dag att man får vara med dom här underbara personerna!
Nu måste jag packa med lite badkläder! :)

PS: han har som tur är inte hört av sig.. men jag vet att han har en tjej i Finland så det är ju inte konstigt. hehe.. finally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0