ingen sömn inatt...

10.18
gick inte och la mig förrän 4 i morse och har redan gått upp för att jag inte kunde få någon sömn. Nu börjas det. Jag hatar detta. Är ju helt slut i kroppen. Men imorn får jag helt enkelt gå till läkaren och be om söntabletter. Idag ska jag gå till arb.förm. Ser inte alls emot det, för jag känner mig så misslyckad efter Finlands resan. Men men.. Och vad ska jag hitta på idag? Nä, ska väl ta den där promenaden ner till arb.förm nu o sen får det bli som det blir.


15.15
Okej, nu känns det bättre. Var på arb.förm och tog en liten promenad efter det och hann tänka lite trots att jag inte kom fram till någon lösning. Men när jag kom hem sa mamma att vi borde gå på SPA. och ja, imorn ska vi åka till Lundsbrunns Kurort där vi ska vara tills på onsdag. Kommer få massage och kroppskur m.m. Härligt! Hoppas bara d blir lika bra som man förväntar sig. :) På torsdag blir d ett möte på arb.förm och efter det ska jag på ansiktsbehandlingen.. och så är jag ren o fräsh till helgen och får supa bort allt! :) Nädå..

http://www.lundsbrunn.se

Kommentarer
Postat av: Mariiiiiiiiie

Tänk "Jag e bäst" "Jag kan om jag bara vill" Du kommer känna dig bättre när du intalat dig d... tror på dig.. allt löser sig, men allt tar sin tid, låt d bara göra d så kommer du må bättre efter ett tag.. kram! =)

2007-08-27 @ 22:21:33
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0