Igår var bästa dagen..

Sanna o Daisy kom hem till mig och vi tänkte åka till landet men så blev d molnigt så vi stannade hemma. Tog en sväng till torget och handlade lite dricka o mat. Vid 7-tiden kom Timo och Henry. Jag och Sanna bastade innan vi sen började grilla. Blev riktigt gott och mycket mat! Så började festandet. Jag och Sanna skakade lite rumpa till "tytöt tykkää" (en värdelös låt som är otroligt känd i Finland just nu) Festandet höll på till 3-4tiden på natten. Hade otroligt kul hela kvällen. :D Och här nere kommer lite foton...
Och så sitter man hemma nu helt ensam en fredag kväll. Men jag o Sanna var på landet idag istället och bastade o badade. Riktigt najs. Har varit ordentligt bakis hela dagen idag så därför man sitter hemma o tar det lugnt ikväll.
Imorn ska jag till stan och ha avskedsfest för Demi som flyttar till Chile. Lyckost men vi får väl se hur länge han kommer stanna :)

Nä, nu ska jag nog ta o kolla på en film o sen är det lägg dags.
r>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0